Una presentadora de la CBS triomfa a la xarxa amb un al·legat contra el 'bullying'



La presentadora de la cadena de televisió CBS, Jennifer Livingstone està fent furor a les xarxes socials gràcies a un vídeo que ja s'ha convertit en un al·legat contra el 'bullying'.

En el vídeo, la comunicadora respon en directe a un teleespectador que li havia enviat una nota en què apel·lava a la seva "responsabilitat amb la comunitat", criticava el seu excés de pes, qüestionava que fos un bon exemple per a la joventut i la convidava a reconsiderar la seva imatge.

"És cert que tinc excés de pes. Em podeu dir grassa o obesa ¿Et penses que no ho sé? No em coneixes. No ets el meu amic, ni de la meva família. No ets ni un espectador habitual, així que no saps res de mi més que la meva imatge, i sóc molt més que un número o una talla". 

"Utilitzo aquest incident per recordar que moltes persones, especialment nens, pateixen 'bullying' cada dia i que cal parar-ho. Aprendrem alguna cosa d'això. El 'bullying' és un problema creixent a les nostres escoles i a internet i com a mare de tres nenes m'espanta molt", va advertir abans de definir internet com "una arma", i les escoles, "un camp de batalla".

"Som millors que els assetjadors"
També va tenir un missatge de coratge per als joves que pateixen assetjament: "Som millors que els assetjadors. Aquells que patiu atacs pel vostre pes, color de la pell, discapacitat o preferència sexual, no deixeu que el concepte que teniu de vosaltres mateixos el defineixin els assetjadors. La veu d'un assetjador no és res comparat amb les veus de la gent que ens recolza", va concloure.

   ► VÍDEO: "No em suïcidaré" (Jonah, víctima d'assetjament escolar)

0 | COMENTA AQUESTA ENTRADA:

Publica un comentari a l'entrada

L'administració del bloc es reserva el dret d'eliminar qualsevol missatge que contingui propaganda o publicitat d'empreses i/o que insulti o utilitzi un llenguatge ofensiu, racista, violent o homòfob. L'Espai Jove El Galliner no comparteix necessàriament el contingut de les opinions publicades.