Estic embarassada, què puc fer?

Estic embarassada de 4 setmanes, quines opcions tinc? Com puc explicar-li als meus pares? "Em fa vergonya que em vegin amb la panxa" Aquestes són algunes preguntes que pot plantejar-se una noia quan es queda embarassada. El nou portal Preinfant.org t'ajuda a resoldre aquestes situacions, a assessorar-te i acompanyar-te si ets adolescent i t'has quedat embarassada.

Preinfant és una pàgina web que et donarà suport i una atenció individualitzada si t'has quedat embarassada i tens entre 14 i 21 anys. Un equip de professionals atendrà les consultes que se't plantegin sobre l'embaràs i la maternitat en joves mitjançant un formulari privat per resoldre els dubtes que et sorgeixin.

El servei t'acompanya durant tres moments claus: el moment en què t'adones que estàs embarassada, durant la gestació i el part i, finalment, en la criança del nadó fins als tres anys.

   ► Visita el web Preinfant.org per adolescents embarassades


INFORMACIÓ |  Jove.cat  |  Preinfant

0 | COMENTA AQUESTA ENTRADA:

Publica un comentari a l'entrada

L'administració del bloc es reserva el dret d'eliminar qualsevol missatge que contingui propaganda o publicitat d'empreses i/o que insulti o utilitzi un llenguatge ofensiu, racista, violent o homòfob. L'Espai Jove El Galliner no comparteix necessàriament el contingut de les opinions publicades.